מגדל שוקי הון מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שווה ונגיש לציבור לקוחותיה ככלל ולביצוע התאמות נגישות באתר האינטרנט במתקניה ושירותיה לאנשים עם מוגבלות בפרט. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו משקיעים מאמצים בשיפור הנגישות לאנשים עם מוגבלות ופועלים באופן מתמיד על מנת לאפשר נגישות לכלל לקוחותינו, כך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן פירוט הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה – רחוב סעדיה גאון 26, תל אביב

  • עזרים מסוג "לולאות השראה" ללקויי שמיעה
  • מערכות ללקויי שמיעה (מגבר אישי) בחדרי הישיבות
  • עמדת מודיעין/קבלה נגישה
  • עמדות קבלת קהל נגישות
  • שני חדרי שירותים נגישים
  • כבש עלייה בתוך המבנה, לרבות הגבהות צד ובתי אחיזה
  • בתי אחיזה למדרגות בכניסה לבניין. כמו כן, הותאמו המדרגות בפנים הבניין (משטח אזהרה, פסים בניגוד חזותי וכו').
  • מדבקות אזהרה בדלתות הכניסה לבניין (דלתות אוטומטיות) ומשטח אזהרה מחוץ לדלת הכניסה.
  • מערכת לכבדי שמיעה לשימוש בכנסים/אירועים שעורכת החברה.
  • רמפה החיצונית (בכניסה לבניין) למעבר נגיש ורחב לכיסאות גלגלים.

הסדר חניה לנכים

קיימות מחוץ לבניין שלוש חניות נכים. במידה והחניות תפוסות, בעת ההגעה, לקוח הנזקק לחניית נכים (כיסא גלגלים) מוזמן ליצור קשר עם רכז הנגישות לבדיקת אפשרות כניסה לחניון התת קרקעי (על בסיס מקום פנוי). לקבלת הסיוע יש להתקשר לטלפון 03-5194118.

אם הנך אדם עם מוגבלות כלשהי וזקוק להתאמת השירות לצרכיך, אנא אל תהסס לפנות אלינו ואנו נשתדל לסייע ככל יכולתנו.

 

שירות לקוחות נגיש

מוקד טלפוני נגיש

קיימת אוכלוסייה רבה המתקשה בתקשורת דרך המוקדים הטלפונים. למשל, לקויי שמיעה וחרשים, מתקשים בדיבור, בהבנה ועוד. על מנת לשפר את השירות טלפוני, נתב השיחות הונגש כך שהמידע מוקלט בקצב איטי, בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. כמו כן, קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני: אנו מספקים שירות ומידע באמצעות הטלפון, מסרון (SMS), דואר ודואר אלקטרוני. מומלץ לציין שהנך לקויי שמיעה ומה דרך ההתקשרות המועדפת עליך.

עזרה טכנית במילוי טפסים

אם הנך זקוק לעזרה טכנית במילוי טפסים בכתב יד, בהקלדה או במסך מגע, נציג מטעמנו ישמח לעמוד לשירותך.

הסתייעות במלווה

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו מאפשרים שימוש בשירות שאנו מציעים לכלל לקוחותינו תוך הסתייעות בחיית שירות או במלווה מטעם הלקוח.

פינוי בשעת חירום

נהלי החברה הותאמו לפינוי בשעת חירום כדי להבטיח שפינויי אנשים עם מוגבלות ייעשה במהירות, בנוחות ותוך שמירה על כבודו של האדם.

מסירת מידע בפורמטים נגישים

  • חברת מגדל שוקי הון מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות את האפשרות לקבל מידע הנמסר בשם החברה, באמצעות פורמטים נגישים. הפורמטים הנגישים הינם: כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ PDF מותאם לתוכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס. במידה ויתבקש סוג פורמט נגיש מסוים – מרכז שירות הלקוחות יבחן אפשרות זו לשביעות רצון הלקוח.
  • מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. לצורך קבלת השירות ניתן לפנות ישירות למרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-5194111  או בדוא"ל negishut@msh.co.il

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת מגדל שוקי הון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
  •  בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט/

דרכי פניה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות של מגדל שוקי הון

 

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 26.4.2021

לפרטים נוספים צור קשר
שדות חובה מסומנים בכוכבית (*)